Tipp, ötlet, tanács, fortély, praktika a mindennapokhoz

Mit mikor és hogyan együnk. Mit ne együnk. Hogyan érjük el az áhított testsúlyt és/vagy alakot,

Egyszerű házi joghurt

Ágnes tippje

Mióta a férjem rákapott a müzlireggelire, nagyfogyasztók lettünk joghurtból. Én pedig tudora a házi joghurtkészítésnek. A legegyszerűbb, módja, ha az ember vesz némi zacskós vagy házi tejet es egy doboz élőflórás joghurtot. Én a házi tejre esküszöm – lehet ezt piacon is vásárolni, de nekem Eti néni és Dani háztáji gazdasága a forrásom.



Édesítőszerekről

Az intenzív édesítőszerek legnagyobb előnye a cukorhoz képest, hogy szinte kalóriamentesek, vagyis nem szolgáltatnak számottevő energiát a szervezet számára, nem emelik a vércukorszintet sem. A mesterséges szereknek megvan a kockázatuk, gyerekeknek semmiképpen ne adjuk! Lássunk néhány fontos tényt!

Apró trükkök fogyni vágyóknak

Ágnes tippje

Mindenkinek más fogyókúrás recept jön be, sőt, szerintem leginkább fejben dől el, hogy sikerül-e fogynunk, de azért néhány trükk jól jön ahhoz, hogy ne kelljen állandóan fogyózni.

Ezoterikus tippek fogyókúrázóknak

Fogyókúrás módszer annyi van, mint égen a csillag. Kinek az egyik, kinek a másik használ. Nekem például mostanában az a legnagyobb bajom, hogy a családdal együtt étkezve hihetetlenül nehéz bármit is megállni. Tehát a a piros tányértól a mantrákig mindet, ami esetleg segíthet, próbálok megfogadni. Az első és legfontosabb szabály az, hogy érezzük jól magunkat a bőrünkben még súlyfelesleggel is! Ha A jókedély, a mosoly igazán szépít és így másoknak föl sem tűnnek a fölös kilók. De ha mégis...

Mit tegyünk, hogy ne hízzunk?

Mikor már pukkadásig ettük magunkat, egyes ételek látták, vagy az illatukat megérezvén úgy gondoljuk, talán még annak (és ez főként édesség) még tudnánk helyet szorítani a gyomrunkban. A súlymegtartás, illetve fogyókúra néhány apró trükkel már nem is olyan rémes.

Kerüld a rutint!

Praktikák túlevés ellen

Nemcsak az a fontos, mit eszünk, hanem az is, mennyit. Sokan vagyunk hajlamosak degeszre enni magunkat, ez pedig nem kedvez a nádszálkarcsúságnak. Viszont vannak apró trükkök, amikkel megakadályozhatjuk, hogy degeszre együk magunkat.
Az első, hogy evés előtt igyunk egy nagy pohár vizet. Így a gyomorban már minden másnak kevesebb hely jut.

Kisebb étvágy a súlymegtartás záloga

Sokan vagyunk úgy, hogy nem az a baj, hogy zsíros cupákokkal vagy habos süteménnyel tömnénk magunkat, hanem azzal, hogy tömjük magunkat. Hogy képesek vagyunk bármilyen ételből degeszre enni magunkat. A nagyétkűeknek tehát a túlsúly ellenszere lehet az is, ha kevesebbet eszünk, vagy amit eszünk, az még véletlenül sem hízlal.

Feliratkozás a következőre: Fogyókúra